28 april 2008

Long time no see!

Har haft problem med att komma in på min blogg. Men nu verkar det funka igen.
Har också haft mycket att göra den senaste tiden. Två jobb, familj med barn och ett gediget inredningsintresse göra att tiden blir knapp. Har dessutom varit ute mera nu när kvällarna varit härliga.
Men jag har ialla fall fixat och grejjat på sonens rum. Ännu lite fler saker har åkt ut och ett nytt vitt skrivbord har kommit till.


Kameran har börjat krångla. Gick en lov genom huset och fotade grejjor och stilleben....och ja, lite allt möjligt. Och så börjar kameran krångla. Så nu vet jag inte hur det blir med bilderna.

Dessutom hade vu "Lyckebo-kampen" här i går. Sonens barnkalas som vi hade en blandning av Fångarna på fortet och Wild kids. Summan av kardemumman blev Lyckebo-kampen. Det var lyckat, men jag undrar just hur det gått med våra förevigade minnen. Alltså bilderna i kameran. Nu vågar jag inte röra den. Får vänta tills mannen återvänder.

Inga kommentarer: